Activitatea propusă a abordat o temă de mare actualitate şi necesară într-o societate în care managementul banilor este un lucru necesar şi util. Elevii, profesorii, părinţii au fost surprinşi de abordarea simplă, uşor de înţeles a unei tematici greoaie. Toţi au fost de acord, că tematica prezentată răspunde unei nevoi reale de informare şi formare de care toţi, elevi-profesori-părinţi, ar avea nevoie.  Educaţia financiară lipseşte din curricula şcolară, însă este absolut  necesară unui tânăr în viaţă, fiindcă administrarea eficientă a resurselor financiare este cea care poate duce la îndeplinirea dorinţelor şi la progres.

         Intr-o rezumare a feed-backului intalnirii cu reprezentantii C.A.R. Sanitar IFN toti beneficiarii direcți si indirecți ( elevi-profesori-parinți ) au apreciat unanim activitatea, in comentariile acestora fiind  utilizați termeni precum: util, interactiv, de actualitate, atractiv, motivant, exerciu de viață, a venit in preîntampinarea unor nevoi, este nevoie de o continuare a acestei inițieri pentru a se transforma in deprindere etc.
Dna Balășoiu Simona, pornind de la propriile experiente cu clientii institutiei pe care o reprezinta insistă asupra faptului ca, alfabetizarea financiara trebuie inceputa de timpuriu. ,, Nenumarate studii au demonstrat faptul ca principalul motiv pentru care oamenii se lupta cu dificultatile financiare este acela ca au trecut prin sistemul de invatamant fara sa invete mai nimic concret despre bani. Cu cat educatia financiara incepe de la o varsta mai frageda, cu atat rezultatele vor fi mai vizibile pe termen lung. Copiii trebuie sa inteleaga ideea de limita (de pilda, distinctia dintre ceea ce isi doresc si ceea ce este posibil),  ideea de amanare (nu tot ce este posibil este posibil imediat, sunt dorinte a caror realizare necesita suportarea unui anume grad de frustrare) sau cea de valoare (legata in primul rand de efortul necesar pentru a obtine satisfacerea unei dorinte). Educația financiară poate ajuta copiii să ia cunoștință de valoarea banilor și îi poate învăța pe aceștia să își gestioneze cheltuielile și să facă economii. Aceasta poate permite studenților și tinerilor să dobândească competențe importante pentru autonomia lor, de exemplu în ceea ce privește gestionarea și rambursarea ajutoarelor pentru studii. Aceasta poate ajuta adulții să își planifice mai bine deciziile importante, cum ar fi achiziția unei case sau mărirea familiei. Educația poate ajuta cetățenii să anticipeze din punct de vedere financiar situațiile neprevăzute, să investească în mod inteligent și să economisească pentru pensie. Aceasta îi poate ajuta, de asemenea, să evite tentativele de fraudă în domeniul plăților. Persoanele care au cunoștințe în domeniul financiar aleg serviciile financiare care se adaptează cel mai bine nevoilor lor specifice și acordă o atenție mai mare avertismentelor privind riscurile de reglementare. Este mai puțin probabil ca acestea să achiziționeze produse de care nu au nevoie, să ia angajamente în favoarea unor produse pe care nu le înțeleg sau să își asume riscuri care le-ar putea cauza dificultăți financiare.’’ De asemenea,  dna si-a exprimat intenția de a continua in anul școlar urmator să desfașoare cu elevii școlii noastre activități de instruire financiară. Chestionarele date elevilor urmează să fie supuse unei analize de nevoi de către reprezentanții C.A.R. Sanitar IFN impreună cu sociologi colaboratori pentru ca apoi sa fie pus la punct un suport de curs.
Educația financiară, oferită la un nivel corespunzător de-a lungul întregii vieți, poate aduce avantaje fiecărui cetățean, indiferent de vârsta sa și de nivelul veniturilor sale. Aceasta aduce, de asemenea, avantaje atât pentru economie cât și pentru societate în ansamblul ei.